Samsam Festival “jij bent anders, net als ik”

SamSam festival 2 October 2016
13 mei 2016
laat alles zien

Samsam Festival “jij bent anders, net als ik”

UITNODIGING

Op Hemelvaartsdag, donderdag 25 mei 2017, organiseren we alweer voor de derde keer het  gratis toegankelijke SamSam-festival “Jij bent anders, net als ik”. Het programma begint om 12.30 uur en duurt tot ongeveer 16.00 uur. Deze keer is iedereen van harte welkom in Park Vijversburg, bij velen bekend als het Bos van Ypey. Het adres is Swarteweisein 2 in Tytsjerk.  Ook het park/bos is de hele dag gratis te bezoeken.

Het programma is zeer gevarieerd. Naast muziek zijn er workshops en rondlopende artiesten en speciaal voor de kinderen zijn er activiteiten. Leuke dingen voor het hele gezin in de mooie, groene omgeving van het bos/park. Daar word je vrolijk van!

Dit festival is “anders” en wordt georganiseerd door de Stichting Wauw die zich inzet voor de integratie van mensen met een beperking. Ons doel is mensen met en zonder verstandelijke beperking gezamenlijk mooie, leuke en gezellige dingen te laten doen. Bijvoorbeeld door samen op te treden. Een deel van de artiesten op het SamSam-festival heeft een verstandelijke beperking maar dat beperkt hen zeker niet om met veel enthousiasme en inzet alles te geven en het publiek veel plezier te laten beleven.

Alle artiesten en vrijwilligers zetten zich belangeloos in. Zij vinden het, net als wij, belangrijk dat het SamSam-festival gratis kan worden bezocht. Iedereen is welkom! Graag tot 25 mei!

Met vriendelijke groet,
namens Stichting Wauw

Samsam poster 25 mei 2017-page-001 (1) Samsam poster 25 mei 2017-page-002 (1)

Comments are closed.